لیست محصولات این تولید کننده bioaqua

همه چیز دربارۀ برند لوازم آرایشی بیوآکوا

بیوآکوا BIOAQUA یکی از قابل اعتمادترین و پرطرفدارترین برندهای چینی در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست می باشد. برندی که این روزها جای خود را بیش از پیش در بازارهای فروش جهانی پیدا کرده است و در رقابت با برترین های این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

معرفی نام تجاری Bioaqua




یکی از جدیدترین و موفقترین برندهای محصولات بهداشتی و درمانی در دنیا که اخیرا محصولاتش در سطح جهانی محبوب شده است و همین محبوبیت باعث شده بسیاری از مردم این سوال را مطرح کنند که محصول کدام کشور بیوآکوا است ؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کشور مبدا این برند چین است ، برندی که نام و شهرت آن در محصولات مراقبتی به ویژه ماسک های ملافه صورت ، سرم های صورت و سایر محصولات مراقبت از پوست به سرعت در گوش همه زنانی که عاشق جوانی و سلامت پوست هستند پیچیده می شود.


برند برتر مراقبت در چین




با وجود تازگی و فعالیت کمتر این برند نسبت به بسیاری از تولیدکنندگان چینی ، به جرات می توان گفت که بیوآکوا یکی از مشهورترین مارک های محصولات مراقبت از پوست در کشور است. در حال حاضر تقریبا تمامی محصولات این برند از طبقه بازار وارد کشور شده و به صورت عمده و تکی در اختیار سایر فروشندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.
محصولات مراقبت ارزان و با کیفیت

محصولات Bioaqua از جمله با کیفیت ترین ، ارگانیک ترین و پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست و مو هستند که به ویژه محبوب هستند. این برند که با نام bioaqua نیز شناخته می شود در فرآیند تولید محصولات خود از جدیدترین تکنولوژی ها و پرطرفدارترین مواد اولیه استفاده می کند که در کنار قیمت بسیار مناسب بسیاری از مارک های دیگر منجر به فروش بالای محصولات خود شده است.


لیست محصولات برند بیوآکو  bioaqua




چندین محصول بهداشتی و مراقبتی از برند معروف bioaqua در بازار وجود دارد ، از جمله ماسک صورت ، فوم شستشوی صورت ، کرم مرطوب کننده و آبرسانی ، اسکراب لایه برداری پوست ، سرم پوست صورت ، تونر وod ، علاوه بر این ، در هر یک از دسته های ذکر شده ، تنوع بالایی نیز برای انتخاب بهتر مشتریان ایجاد کرده است ، به عنوان مثال ، تعداد ماسک های صورت bioaqua از هر برند دیگری در کل بازار ایران بیشتر است ، به طوری که عنوان پرفروش ماسک هایی مانند ماسک صورت ، مسک صورت  اختصاصی ترین ماسک های ورق به نام تجاری. فروشگاه اینترنتی کف بازار  وارد کننده مستقیم و ارائه دهنده محصولات بیوآکوا می باشد که انواع محصولات این برند معروف چینی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.



    سرم صورت بیوآکو  Bioaqua



یکی از معروف ترین محصولات این برند است که از ترکیبات مختلفی ساخته شده است که خاصیت منحصر به فردی برای پوست دارد. سرم های صورت این برند بسیار متنوع و مناسب برای مشکلات مختلف پوستی می باشد و می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. سرم های صورت این برند نیز مانند سایر محصولات بیوآکوا به دلیل کیفیت بسیار بسیار بالا و اثربخشی فوق العاده مناسب قیمت گذاری شده اند. به لطف قیمت مناسب ، به عنوان مثال ، بسیاری از افراد می توانند جوش های صورت خود را با سرم ضد جوش بیوآکوآ از بین ببرند.


    ماسک های ورق: همانطور که گفته شد ، متنوع ترین محصول برند bioaqua ماسک های ورق این برند است. قیمت ماسک ورق بیوآکوا در گالری بسیار بسیار مناسب است و تقریبا نیمی از قیمت بسیاری از فروشگاه های دیگر را دارد. این ماسک ها یکبار مصرف هستند و استفاده صحیح و اصولی از آنها می تواند به حل مشکلات خاصی در صورت شما کمک کند.
    فوم شستشوی صورت: به طور کلی ، هدف این برند ارائه انواع محصولات مراقبت از پوست است تا به شما یک روال مراقبت کامل بدهد. برای این منظور ، بسیاری از فوم های شستشوی صورت نیز به لیست محصولات خود از ترکیبات مختلف اضافه شده اند که معمولا سرم ، ماسک و سایر محصولات مراقبت دارند. مانند سایر محصولات bioaqua care ، قیمت فوم های شستشوی صورت بسیار معقول است.
    تونر صورت: به جرات می توان گفت فرهنگ استفاده از محصولات مراقبت از پوست به ویژه تونر صورت به لطف ورود محصولات بیوآکوا به بازار ایران گسترده شد. تونر های صورت به راحتی می توانند به تنظیم pH و رطوبت پوست شما کمک کنند و منافذ شما را برای سایر محصولات مراقبت قابل قبول تر کنند. تنوع تونر های صورت مانند سایر محصولات برند bioaqua بسیار بیشتر از بسیاری از مارک های دیگر است
    کرم بیوآکوا: پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات بیوآکوا مرطوب کننده ، کرم سفید کننده و هیدرات کننده این برند هستند ، تنوع این سری از محصولات این برند بسیار بزرگ و بسیار مفید است ترکیباتی که به حل برخی مشکلات صورت شما نیز کمک می کنند و در عین حال به تشکیل لایه محافظ صورت و همچنین هیدراته کردن سلول های شما کمک می کنند. قیمت کرم های بیوآکوا بسیار مناسب است.
    محصولات تخصصی جوان سازی: علاوه بر تنوع گسترده محصولات مراقبت های مختلف ، برخی از محصولات این برند بسیار تخصصی هستند و به حل مشکلات صورت شما کمک می کنند. به عنوان مثال ، محصولات مراقبت از سری ویتامین C و سری برنج bioaqua دارای خواص جوان سازی بسیار بالایی هستند و می توانند به راحتی از چین و چروک جلوگیری کرده و به از بین بردن خطوط ریز صورت و بلند کردن پوست صورت کمک کنند.
    محصولات ضد آکنه تخصصی بیوآکوا: معروف ترین سری محصولات بیوآکوا سری ضد آکنه آن است که با فوم شستشوی صورت شروع می شود و با کرم ضد آکنه به پایان می رسد. سری محصولات ضد آکنه bioaqua به از بین بردن کامل آکنه صورت ، کنترل چربی و صاف کردن صورت کمک می کند و به همین دلیل معروف ترین سری محصولات برند bioaqua هستند.

تمامی محصولات این برند در لیست بالا به صورت عمده برای فروشندگان در فروشگاه ما موجود می باشد که شما می توانید از طریق لینک زیر به صفحه مربوطه رفته و همچنین برای دریافت قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید.



آژانس محصولات بیوآکوا




محصولات این برند در بازار فراوان است و دلیل آن چیزی بیش از محبوبیت و تقاضای بالای مصرف کنندگان مختلف ، از جمله فروشندگان فردی ، صفحات مراقبت و در نهایت زنانی که بیشتر از دیگران به سلامت پوست خود اهمیت می دهند ، نیست فروشگاه گالری بانه یکی از نمایندگی های فروش و پخش عمده محصولات بیوآکوا در ایران می باشد که با کمی جستجو در وب متوجه این موضوع و مقایسه قیمت ها خواهید شد.
یک واقعیت بسیار مهم!

بسیاری از فروشگاه هایی که محصولات این برند را ارائه می دهند به اشتباه گفته اند که bioaqua کره ای است ، محصولات اصلی و جعلی را دنبال می کنند ، در حالی که هیچ یک از محصولات bioaqua ( اعم از اصلی یا جعلی ) حتی رنگ تولید را در کره دریافت نکرده اند ، برای اطمینان از صحت این امر ، کافی است کد موجود در محصولی را که خریداری می کنید به نام تولید کننده کره ای یا هر کشور دیگری جستجو کنید تا بفهمید این بارکد نیز متعلق به چین است و برند bioaqua در اصل چینی است و در هیچ کشور دیگری موجود نیست.کشور دیگری تولید نمی شود.

این موضوع و برخی آن را کره ای می نامند ، نشان از کیفیت بالای آن دارد که بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی به دلیل کیفیت پایین محصولات چین به کیفیت بالای یک محصول درجه یک چینی اعتقاد ندارند و فروشندگان نیز از آن به عنوان تولید سایر کشورها یاد می کنند. اما می توانید مطمئن باشید که این برند چینی است و چین محصولات بسیار باکیفیت تولید کرده است و در واقع برند اصلی بیوآکوا که در حال حاضر نمونه کوچکی از محصولات تقلبی را در بازار دارد یکی از این برندها است که محصولات باکیفیت را در چین تولید می کند.



خرید ارزان محصولات بیوآکوا از کف بازار




همانطور که اشاره کردیم فروشگاه بزرگ گالری موز امکان خرید محصولات بیواکوا اورجینال و اورجینال را برای هموطنان عزیز فراهم نموده است و شما می توانید به راحتی و با اطمینان از اصالت کالا ، محصولات بیواکوا مختلف و کاربردی را از طریق صفحه مربوط به هر کدام از آنها که در بالا مشاهده می کنید خریداری نمایید. محصول خریداری شده از یک تا چند کالا در کمترین زمان ممکن و با ضمانت سلامت فیزیکی کالا در تمام نقاط ایران به شما تحویل داده خواهد شد. محصولات بیوآکوا نیز به صورت عمده در سایت کف بازار  ز به فروش می رسد و همانطور که اشاره کردیم امکان ارسال خریدهای شما در سراسر کشور وجود دارد.



لیست قیمت محصولات بیوآکوا




با توجه به واردات مستقیم کالا از کشور مبدا و تعداد بالای خرید ، قیمت محصولات بیوآ ارائه شده در فروشگاه گالری موز بسیار منصفانه و مناسب می باشد. لیست قیمت محصولات بیوآکوا را می توانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید. مقایسه قیمت محصولات گالری موز با سایر سایت های فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی نوید قیمت اقتصادی و مناسب محصولات این سایت را می دهد که برای رفاه حال خریداران راه اندازی و راه اندازی شده است.
تضمین کیفیت

همانطور که در متن بالا اشاره شد ، کیفیت محصولات برند bioaqua بسیار بالاست و تقریبا هر مصرف کننده ای از آنها راضی است و مطمئنا شما نیز راضی خواهید بود ، نکته مهم در مورد محصولات bioaqua در فروشگاه گالری موز این است که به دلیل عمده فروشی محصولات ما ، آنها به سرعت تمام می شوند و مدل جدید آنها در دسترس است ، بنابراین تاریخ مصرف همه محصولات ما بالا است و شما می توانید با خیال راحت آنها را برای تاریخ انقضا خریداری و استفاده کنید.


محصولات بدون عوارض از نام تجاری bioaqua




بسیاری از مشتریان و افرادی که تصمیم به استفاده از محصولات این برند دارند ، در مورد عوارض خود سوال دارند و به دنبال بازخورد مصرف کننده در مورد این محصولات هستند. شما کار درست را انجام می دهید ، اما باید بگوییم که یکی از ساده ترین مارک هایی که محصولات مراقبت از پوست را تولید می کند ، bioaqua است. حتی می توان گفت که تنها عوارض جانبی محصولات برند bioa اعتیاد به استفاده از آنها است. البته لازم به ذکر است که ممکن است پوست شما به دلیل استفاده بیش از حد ملتهب یا حساس شود و این به دلیل عدم رعایت اصول در استفاده است و عارضه ای محسوب نمی شود و فقط باید دوز محصولات را کاهش دهید.
بیشتر
  • حجم: 40 میل      مرطوب کننده و آبرسانی    حاوی ویتامین های مورد نیاز پوست    برنده خط چین و چروک ریز    ضد پیری و جوان سازی    بستن منافذ باز    بازسازی و تقویت لایه پوست    برنده لکه بخصوص لکه های نور خورشید    برنده بافت ناهموار پوست است.    نرم کننده پوست    ترمیم و بازسازی پوست    از بین بردن چین و چروک    پوست را روشن و روشن می کند.    مناسب برای...

    550,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • نام محصول: مانوکا عسل ویتامین E پاک کننده BIOAQUAشناسه محصول:وزن: 100 گرمدارای عناصری مانند پتاسیم ، کلسیم ، آهن ، روی و …آبرسانی ، ضد التهاب ، ضد عفونی کننده و ترمیم کنندهمواد شوینده مناسب برای پوست های معمولی تا خشکنرم ، روشن و چین و چروک می شود.خارش ، زبری و قرمزی.حاوی ویتامین های B ، C ، K و A استافزایش خاصیت ارتجاعی پوست

    550,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • شامپو ضد ریزش  زنجبیل بیوآکواکاهش ریزش مو تقویت کننده مو و ضد خارش از بین برنده چربی مو مناسب برای انواع موها نرم کننده و ترمیم کننده موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده فعال کننده فولیکول مو درخشان کننده مو حاوی عصاره و رایحه زنجبیل از بین بردن گر‌ه‌های مو

    850,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • خشک کننده جوش و آکنه کوچک کننده منافذ باز کنترل چربی پوست تغذیه پوست مرطوب کننده جلوگیری از لک و جای جوش روشن کننده و اصلاح رنگدانه حاوی عصاره دانه خیار، روغن زیتون، کلاژن، ویتامین E و… 30 گرم

    470,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • سرم چای سبز به سم زدایی پوست کمک می کند و قوام و انسجام پوست را افزایش می دهد. چای سبز حاوی پلی فنول ها می باشد که خطرات ناشی از تخریب لایه اوزون و اشعه فرا بنفش خورشید را به حداقل می رساند و پوست را در برابر عوامل مضر محافظت می کند. همچنین این سرم از ایجاد جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می کند

    850,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی است که به طور گسترده در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن از جمله پوست، استخوان ها، چشم و غضروف وجود دارد. به دلیل ویژگی اتصال به آب و آب دوست بودن، هیالورونیک اسید، فضای بین فیبرهای متصل کننده کلاژن و الاستین را پر می کند که نتیجه این مورد برای پوست ، استحکام بیشتر و جوانسازی آن است.

    800,000 ریال موجود
    2 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • ویژگی کرم مرطوب کننده سادور حاوی عصاره شیرمناسب انواع پوست قابل استفاده برای پوست صورت بافت بسیار نرم و سبک مرطوب کننده تغذیه کننده و رطوبت رسان رفع خشکی و کشیدگی پوست روشن و درخشان کننده پوست ضد چروک و پیری پوست شفاف کننده غنی شده از عصاره شیر و سرامید تغذیه کننده و تامین مواد مورد نیاز لایه های عمقی پوست کشور مبدا برند چین

    650,000 ریال موجود
    4 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • خرید محصول

    پچ دور چشم اسمانتوس HOAFS حاوی عصاره آلوئه ورا و اسمانتوس، جنسینگ و سنتلا بهبود پوست خشک و کم آب چشم جلوگیری از بروز چین و چروک قفل کردن رطوبت زیر پوست جوانساز نرم کننده پوست دور چشم افزایش لطافت و شادابی پوست دور چشم ضدتیرگی و روشن کننده تامین رطوبت پوست دور چشم شامل 80 عدد پچ دور چشم (40 جفت) دارای اپلیکاتور وزن: 140 گرم انقضاء: 2024.06Bioaqua products

    300,000 ریال ناموجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    ناموجود
  • افت کرمی سبک با جذب سریع حاوی عصاره ماست دارای لاکتیک اسید روشن کننده، ضد التهاب، ضد چین و چروک حاوی هیالورونیک اسید آبرسان، پر کننده خطوط سطحی چروک، مرطوب کننده، جوان کننده پوست حاوی آلانتوئین مرطوب کننده، مغذی پوست مغذی و تقویت کننده  مرطوب کننده و آبرسان عمقی پوست مناسب انواع پوست کنترل چربی اضافه پوست سفت کننده پوست روشن کننده و شفاف کننده

    350,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • زن هر کرم 30 گرم مرطوب کننده ضد التهاب ضد لک و شاداب کننده بافت سبک و مغذی جذب سریع حاوی ویتامین و پروتئین ساخت شرکت بیوآکوا اورجینال

    600,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • حجم 120 میل انقضا 2026 لطیف کننده پوست بدن ضد چین و چروک بهبودی خشکی و حساسیت پوست زیبایی و درخشان کننده آبرسانی عمیق پوست ضد خشکی پوست مناسب جهت استفاده بعد از شیو و لیزر نرم کننده قابل استفاده برای کل بدنسرم نرم کننده ایمیجز با آبرسانی قوی پوست را نرم و لطیف می‌کند.

    400,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود
  • Sadoer cream کرم کاسه ای صورت کلاژن سادور کد SD44555 حاوی کلاژن و ضد پیری و چین و چروک پوست می باشد و باعث افزایش الاستیسیته پوست و بهبود زبری پوست خشک می شود.

    600,000 ریال موجود
    0 نقد(ها)
    بیشتر
    موجود