معرفی برند نوتروژینا و آشنایی با 5 محصول برتر این برند 8 بهمن 1401

معرفی برند نوتروژینا و آشنایی با 5 محصول برتر این برند 8 بهمن 1401

معرفی برند نوتروژینا

محصولات آرایشی و بهداشتی، از این جهت که بیشترین تماس را با پوست دارند، باید زیر نظر یک سازمان و برند معتبر تولید شوند تا بتوانید با خیال راحت و بدون داشتن عوارض از محصولات آن استفاده کنید. اکنون بهتر است کمی با تاریخچه برند نوتروژینا آشنا شوید.

برند نوتروژینا (neutrogena) یکی از برند‌های معتبر است که از دهه سی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این برند از سالیان دور شروع به کسب اعتبار با تولید مواد آرایشی خاص و مخاطب‌پسند کرده است.

این برند، کار خود را در لس آنجلس آمریکا شروع کرده است. بنابراین از امکانات صنعتی این کشور برای رشد و پیشرفت تولیدات خود بهره گرفته. موسس این برند، امانوئل استولاروف، در ابتدا صاحب یک شرکت پخش مواد آرایشی و بهداشتی بود. او بعد‌ها همزمان با کشف نوعی فرمول خاص صابون، به فکرش افتاد تا کسب و کار خود را به جا‌های بزرگ‌تری بکشاند. در نتیجه او با پیگیری نوعی استراتژی خاص، توانست محصولات اختصاصی خود را تولید کند. در نهایت او و برندش بین مردم محبوبیت و اعتبار پیدا کرد.

برند نوتروژینا یکی از چندین برند‌های شناخته شده تولید مواد آرایشی است. برای اینکه بتوانید به خوبی محصولات برند‌های مختلف را بشناسید و آن‌ها را از نظر ملاک‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید، بهتر است نسبت به دیگر برند‌ها آگاهی کافی داشته باشید. شما با مطالعه مقاله کف بازار می‌توانید نسبت به برند‌های شناخته شده دیگر اطلاعات مفیدی کسب کنید.

خرید نوتروژینا

ویژگی‌ های برند نوتروژینا

بعد از معرفی برند نوتروژینا، بهتر است نگاهی به ویژگی محصولات برند نوتروژینا داشته باشیم. همانطور که به آن اشاره کردیم، برند نوتروژینا یکی از محبوب‌ترین برند‌های تولید مواد آرایشی و بهداشتی است اما دلیل این محبوبیت به ویژگی‌های خاص این برند و محصولاتش بر می‌گردد.

محصولات برند نوتروژینا

ترکیبات ایمن

اصولا محصولات آرایشی به دلیل برخورد مستقیم با پوست و نواحی حساس بدن، باید از ترکیبات ایمن و مطمئنی تولید شده باشند. اشتباه در این ترکیبات و عدم رعایت ویژگی‌های خاص بهداشتی، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای مصرف‌کننده داشته باشد.

محصولات این شرکت با داشتن ویژگی‌هایی چون ترکیبات گیاهی و ایمن و رعایت نکات بهداشتی، هیچگونه ضرر و عوارضی برای پوست نخواهد داشت.

جذب سریع

یکی از ویژگی‌های لازم برای محصولات بهداشتی مثل کرم‌ها، داشتن قابلیت جذب سریع به پوست است. در مقابل، از مشکلات رایج مصرف‌کنندگان کرم، چربی بیش از حد و عدم جذب سریع آن به پوست است.

اما محصولات نوتروژینا با جذب سریع به پوست، مانع از ماندگاری چربی به مدت طولانی می‌شوند. در نتیجه بعد از استفاده از محصولات این برند از سرعت جذب مواد آن به پوست شگفت‌زده خواهید شد.

قیمت مناسب

و اما ویژگی مهمی که این شرکت تولید را از دیگر رقیبان خود متمایز می‌کند، قیمت مناسب آن در عین داشتن کیفیت مناسب است. معمولا محصولات این برند قیمت معقول و قابل قبولی دارند و مصرف‌کنندگان از سیاست قیمت‌گذاری منصفانه این برند رضایت دارند.

فروش عمده نوتروژینا

معرفی 5 محصول برتر نوتروژینا

اکنون که تا حدودی با تاریخچه و ویژگی‌های این برند آشنا شدید، وقت آن رسیده تا نگاهی اجمالی به 5 محصول برتر نوتروژینا و ویژگی‌های آن‌ها بی‌اندازیم.

پیش از معرفی محصولات برند نوتروژینا، بهتر است با یکی دیگر از برند‌های برتر مواد آرایشی به نام بورژوا آشنا شوید. این برند، یک برند فرانسوی است که محصولاتی چون مواد آرایشی پوستی، عطر و کرم‌های خاص تولید می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله پخش عمده محصولات را مطالعه کنید.

ژل شستشو صورت نوتروژینا

پوست صورت یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بدن است. زیرا اولا نسبت به عوامل محیطی ممکن است تغییر حالت پیدا کند و دوما در دید عموم است و از نظر زیبایی ظاهری اهمیت دارد. به منظور مراقبت از پوست صورت، محصولاتی تولید شده که استفاده از آن‌ها می‌تواند امنیت پوست شما را تامین کند و التهاب آن را درمان کند.

ژل شستشو صورت نوتروژینا، یکی از برترین محصولات جهت مراقبت پوستی و درمان پوست است. این ژل با ساختار و ترکیب منحصر به فرد خود، جوش‌های صورت را درمان می‌کند و همچنین از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند.

ژل شستشو صورت نوتروژینا، یک محصول مناسب برای از بین بردن جوش‌های صورت و جوش‌های سر سیاه است. این ژل با ساختار ایمن خود از بروز التهابات پوستی خاص جلوگیری می‌کند.

قیمت عمده نوتروژینا

برای خرید و اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، تنظیم میزان چربی پوست است. بنابراین اگر پوست شما چربی بیش از حد دارد و یا بیش از حد خشک است، استفاده از این محصول می‌تواند مناسب باشد.

کرم مرطوب کننده نوتروژینا

یکی از خطرات مهم پوست، خشکی بیش از حد آن است. معمولا پوست خشک زودتر از هر موقعی دچار التهابات خاص و چین و چروک‌ها می‌شود. بنابراین تامین چربی پوست به میزان کافی، از مهم‌ترین اقدامات برای محافظت از پوست است.

محصول پیش رو، با آب رسانی به پوست و ایجاد رطوبت، مانع از خشکی پوست طی مدت زمان طولانی می‌شود. وجود ویتامین E در این محصول از پیری زودرس و چین و چروک‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب کننده نوتروژینا، با ایجاد رطوبت کافی و مناسب برای پوست، از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. همچنین با داشتن ترکیبات خاص خود محافظ مناسبی برای پوست است.

برای خرید و اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کرم جذب سریع آن به پوست است. این کرم به دلیل داشتن بافت سبک و عناصر متعادل، به سرعت جذب پوست می‌شود و از خودش چربی به جا نمی‌گذارد.

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا

بسیاری از مصرف‌کنندگان کرم و ژل صورت، از مشکل چربی ماندگار و بیش از حد پوست صورت خود بعد از استفاده از آن ناراضی هستند. زیرا چربی نامتعادل پوست، خود باعث بروز مشکلات و التهابات پوستی می‌شود.

بنابراین این دسته از مصرف‌کنندگان دنبال لوازم آرایشی ارزان های پوستی هستند که در عین آبرسانی و ایجاد رطوبت برای پوست، باعث چرب شدن پوست نشوند.

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا با داشتن ویژگی آبرسانی و تامین رطوبت کافی برای پوست، مانع بروز مشکلات پوستی ناشی از خشکی بیش از حد آن می‌شود.

برای خرید و اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا با داشتن این ویژگی تبدیل به محصولی مناسب برای شما شده است. این محصول با آبرسانی به منافذ پوستی، از بروز مشکلات ناشی از خشکی صورت جلوگیری می‌کند و به شما پوستی شاداب و جوان می‌بخشد.

آبرسان صورت نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه

یکی از ادویه‌های گیاهی پر طرفدار که در درمان و محافظت از پوست بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، زردچوبه است. زردچوبه باعث ایجاد درخشش برای پوست صورت می‌شود. همچنین زردچوبه می‌تواند زخم‌ها و التهابات خاص پوستی را برطرف کند.

آبرسان صورت نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه یکی از بهترین محصولات این برند است که با داشتن عصاره بی نهایت مفید زردچوبه، درمان کننده و محافظ مناسبی برای پوست است.

یکی از ادویه‌های گیاهی پر طرفدار که در درمان و محافظت از پوست بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، زردچوبه است. زردچوبه باعث ایجاد درخشش برای پوست صورت می‌شود. همچنین زردچوبه می‌تواند زخم‌ها و التهابات خاص پوستی را برطرف کند.

برای خرید و اطلاعات بیشتر روی تصویر کلیک کنید.

نظرات بازدیدکنندگان