عوارض خط چشم دائم 8 بهمن 1401

عوارض خط چشم دائم 8 بهمن 1401

سلام! در این مقاله دور هم جمع شده ایم، تا در رابطه به عوارض ناشی از انجام تاتو خط چشم به صورت دائم با هم بحث کنیم، قبل از شروع بحث و بررسی این موضوع، این نکته را باید خدمت شما عرض کنم که به صورت کلی انجام تاتو هر عمل آرایشی یعنی آرایش دائم، چه خط چشم، چه خط لب، چه ابرو و مواردی از این قبیل در نظر بنده به عنوان نویسنده این مقاله در فروشگاه اینترنتی بانه گالری، می تواند اشتباه و دارای عوارض هایی باشد، حال این عوارضات یا سلامت شما را هدف قرار می دهند و یا زیبایی چهره و صورتتان را.

 

خط چشم دائم چیست ؟

نوعی آرایش دائمی است که بر روی چشم انجام می گیرد و به آن میکروپیگمنتیشن چشم نیز گفته می شود، این کار را معمولا افرادی انجام می دهند که از افتادگی پلک هایشان رنج می برند و به دنبال روشی برای رفع دائم آن هستند، و به دلیل این که خط چشم می تواند این مشکل را بهبود بخشد، نسبت به انجام دائم خط چشم اقدام می کنند.

 

اما عوارض تاتو خط چشم دائم چیست

دلیل اصلی بنده از مخالفت با انجام دائم آرایش صورت این است که معمولا ترند های آرایشی دوره ای هستند و خیلی سریع عوض می شوند، به عبارتی ترندی که امسال مورد استفاده قرار می گیرد و محبوب است، ممکن است سال آینده اینگونه محبوب نباشد، بنابراین شما نمی دانید چه چیزی پیش رویتان است تا هزینه ای بسیار را متقبل شده و نسبت به آرایش دائم و یا تاتو خط چشم دائم اقدام کنید. همچنین ممکن است جدای از ترند نیز امروز شما سبک آرایشی را دوست داشته باشید اما فردای آن روز نظرتان در رابطه با این آرایش بنا بر هر دلیل خاصی عوض شود. این ها عوارضاتی هستند که بر روی سلامت شما تاثیر ندارند، اما مستقیما اعتماد به نفس شما را هدف قرار داده که نهایتا منجر به این می شود که زیباییتان تحت تاثیر قرار گیرد.

 

تاتو خط چشم دائم بر روی سلامت چه تاثیری دارد؟

به صورت کلی انجام تاتو در هر قسمت از بدن باید با حساسیت بالایی صورت پذیرد، استفاده از مواد با کیفیت، جلوگیری از عفونت و … مواردی از این قبیل می باشند، اما تاتو خط چشم بحث جداگانه ای است، زیرا شما در حال انجام تاتو بر روی حساس ترین ناحیه بدن، نازک ترین قسمت از پوست صورت و مهم ترین عضو بدنتان هستید، یک اشتباه کوچک می تواند فاجعه بار باشد، تصور کنید که هنگام تاتو خط چشم دائم مشکلی برای چشم هایتان رخ دهد و یا مواردی از این قبیل، که مطمئنا جبران پذیر نخواهد بود و جز پشیمانی چیزی به دنبال ندارد، اما این ها احتمالاتی هستند که در صورت مراجعه به فردی متخصص احتمال رخداد آن ها نیز کاهش می یابد، اما عوارض تاتو خط چشم دائم که مستقیما سلامت جسمی شما را تحت تاثیر رار می دهند به صورت زیر می باشند :

  • ممکن است مواد این تتو باعث ریزش مژه هایتان شود
  • ممکن است علاوه بر مژه ها حتی ابرو هایتان نیز بریزند
  • ممکن است نسبت به مواد تتو حساسیت داشته باشید و ناحیه مورد نظر از صورتتان واکنش نشان دهد
  • از جمله عوارض خط چشم دائم این است که حساسیتتان نسبت به نور مستقیم افتاب بیشتر می شود
  • حتی در سایر نقاط پوست بدنتان نیز ممکن است حساسیت به وجود آید
  • ممکن است در ناحیه مورد ، یعنی اطراف چشم، توده هایی گوشتی ( گوشت اصافه یا کهیر و … ) ناشی از التهاب به وجود آید.
  • احتمال انتقال ویروس های ایدز هپاتیت و … از طریق دستگاه های تاتو وجود دارد

 

اما راه حل پیشگیری از این عوارض چیست؟

پیشرگیری از عوارض بالا به صورت انجام پذیر است، ورد اول این که باید نزد فردی کاملا متخصص، با استفاده از موادی بسیار با کیفیت و درجه اول و در محیطی بسیار بهداشتی و ضد عفونی شده با استفاده از دستگاه هایی تمیز و ضد عفونی شده، تاتو خط چشم دائم را انجانم دهید، تا احتمال موارد بالا نیز کاهش یابدف که حتی در این صورت نیز این احتمالات از بین نخواهند رفت.

اما راه حل دیگر و بسیار کم هزینه تر و بدون خطر تر، این است که از محصول آرایشی خط چشم استفاده کرده و خودتان و یا نزد میکاپ آرتیست نسبت به کشیدن خط چشم موقت اقدام کنید.

مزیت استفاده از خط چشم موقت این است که بعد از اتمام کاربرد، قابل پاک شدن است و مجبور نیستید هر لحظه ان را با خود داشته باشید و همچنین با تغییر ترند های آرایشی شما نیز می توانید سبک آرایشتان که شامل خط چشم نیز می گردد را تغییر دهید.

 

خرید خط چشم موقت از بانه گالری

در فروشگاه اینترنتی بانه گالری، به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم آرایشی و محصولات مراقبت پوست در غرب کشور، امکان خرید خط چشم از برند های مختلف، با قیمت مناسب و کیفیت بالا با کمترین هزینه ارسال و همچنین تحویل فوری وجود دارد که استفاده از این محولات ریسک دچار شدن به عوارض تاتو خط چشم دائم را از بین برده و سلامت شما را حفظ خواهند کرد.

نظرات بازدیدکنندگان