بهترین و سریع ترین ماسک روشن کننده برای لک صورت

بهترین و سریع ترین ماسک روشن کننده برای لک صورت

که های صورت همانند جوش ها از جمله عذاب اور ترین مشکلات پوستی هستند، از بین بردن جوش صورت کار راحت تری است، به عبارتی کافی است یکی از محصولات موجود در مقاله ” بهترین ماسک صورت برای جوش ” را استفاده نمایید، اما اگر لکه ها شما را اذیت می نمایند، ما راه حل های خوبی برای شما سراغ داریم، با ما باشید تا بهترین محصولات مراقبت از پوست و بهترین ماسک هایی که برای لک صورت مناسب می باشند را به شما معرفی نماییم.

1- ماسک صورت ورقه ای بلوبری بیوآکوا

یکی از بهترین و البته قدیمی ترین و پرفروش ترین محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری این ماسک ورقه ای می باشد، محصولی که حاوی عصاره بلوبری است و به این دلیل که به صورت کلی هر محصول مراقبتی حاوی عصاره این میوه برای از بین بردن لکه ها مناسب می باشد، این ماسک می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

ماسک ورقه ای بلوبری بیوآکوا

2- کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا

به دلیل اینکه بلوبری میوه ای دارای اثر قلیایی است و عناصر موجود در آن می توانند لکه ها را از بین ببرند، معرفی این محصول که برای پوست نازک و حساس دور چشم استفاده می شود نیز خالی از لطف نیست، با خرید و استفاده از کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا ناحیه اطراف چشم های شما روشن تر شده و بدین ترتیب لکه های این قسمت و سیاهی آن از بین خواهد رفت.

کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا

3- ماسک صورت آلوورا بیوآکوا و ایمیجز

هر دو این برند ها از جمله تولید کننده های محصولات مراقبتی محبوب و معروف در ایران می باشند که محصولات آنها بسیار ترند می باشند، دو ماسک ورقه ای ساخته شده از بلوبری از هر دوی این برند ها می توانند محصولاتی شفاف کننده و روشن کننده باشند و به عنوان یکی از بهترین ماسک های صورت برای لک برای شما نیز مفید باشند، زیرا بلوبری مقاومت پوست در برابر آفتاب را افزایش داده و همچنین باعث کاهش تولید ملانین نیز می شود.

ماسک ورقه ای آلوئه ورا ایمیجز

4- کرم شیر گاو ایمیجز

این محصول ماسک نیست، اما به هر حال به صورت موضعی استفاده شده و تقریبا بعد از محصولی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، فوری ترین سفید کننده پوست صورت و بدن می باشد، به صورت کلی شیر حیوانات مختلف می توانند تاثیر بسیار خوبی در سفید کردن پوست داشته باشند، زیرا دارای خاصیت لایه برداری بوده و همچنین بعد از آن با تامین چربی مورد نیاز پوست سریع منجر به سفید کردن پوست می شود.

کرم سفید کننده شیر گاو ایمیجز

5- کرم شیر الاغ وکالی

یکی دیگر از محصولات به شدت مناسب برای سفید کردن پوست و از بین بردن لکه های پوستی، کرم شیر الاغ وکالی می باشد، که در حال حاضر بهترین کرم شیر الاغ خارجی موجود در بازار است و فقط در بانه گالری نیز یافت می شود. این محصول به همان دلایلی که کرم شیر گاو ایمیجز برای لکه های پوستی مناسب می باشد و خاصیت سفید کنندگی دارد معرفی شده است.

6- ماسک ورقه ای صورت انار ایمیجز

دلیل قرار دادن ماسک ورقه ای انار ایمیجز به عنوان بهترین ماسک برای لک صورت سه ویژگی اصلی انار و محصولات مراقبتی حاوی آن می باشد، لایه برداری، ترمیم و بهبود آسیب های ناشی از افتاب سوختگی و جلوگیری از آن و همچنین آبرسانی این سه ویژگی هستند، که هر سه آنها نتیجتا باعث می شوند که لکه های پوستی رفته رفته کاهش یافته و از بین بروند و همچنین استفاده طولانی مدت از این ماسک صورت ورقه ای علاوه بر مزایای نام برده شده و همچنین سایر مزایایی که در صفحه محصول نیز نام برده شده اند، باعث روشن تر شدن پوست صورت شما می شود.

7- اسکراب صورت و بدن بادام کوهی و آلو

اسکراب ها در واقع نوعی ماسک می باشند که ساختار شان کمی متفاوت تر می باشد، به همین دلیل است که این محصول را در لیست بهترین ماسک های صورت برای از بین بردن لک قرار داده ایم، در واقع دلیل معرفی این محصول در این پاراگراف، این است که به صورت کلی اسکراب ها به دلیل خاصیت لایه برداری فوق العاده ای که دارند، از جمله محصولاتی هستند که برای از بین بردن پوست مرده کاربرد داشته و همچنین لکه ها را نیز از بین برده و پوست را روشن تر نشان می دهند.

نظرات بازدیدکنندگان