با این ترفندها خوشگل تر و جوان تر از سن خودت نشون بده

با این ترفندها خوشگل تر و جوان تر از سن خودت نشون بده

بالا رفتن سن یک فرایند طبیعی است و شما نمی‌توانید پروسه پیری را متوقف کنید اما راهکار هایی هستند که به شما کمک می‌ کنند تا جوان‌ تر از سن تان دیده شوید

بالا رفتن سن یک فرایند طبیعی است و شما نمی‌توانید پروسه پیری را متوقف کنید اما راهکار هایی هستند که به شما کمک می‌ کنند تا جوان‌ تر از سن تان دیده شوید و بتوانید صورت، بدن و ذهن خود را جوان تر از آن چیزی که هستید نشان دهید.

موهایتان را صاف کنید

صاف کردن موها باعث می‌ شود که سن تان کمتر نشان داده شود. موی صاف ظاهر موهایتان را مرتب تر نشان می دهد. بهتر است که موهای خود را با مدل های مختلف امتحان کنید و در هر حالتی موهایتان را صاف نگه دارید تا از گره خوردگی و پریشانی مو جلوگیری شود.

موهایتان را رنگ کنید

قطعا اگر لابلای موهایتان سفیدی وجود نداشته باشد، ظاهرتان جوان تر نشان می‌ دهد. البته می‌ توانید از رنگ‌ های روشن و یکدست استفاده کنید اما رنگ های تیره‌تر باعث می شود که صورت تان جوان تر نشان داده شود. البته مراقب باشید که در استفاده از این رنگ ها زیاده روی نکنید. پیشنهاد ما این است رنگ مویی را انتخاب کنید که با صورت تان همخوانی بیشتری داشته باشد.

میکاپ چشم را فراموش نکنید

خط چشم های مختلف را روی صورت تان امتحان کنید و ببینید که کدام یک برای تان مناسب تر است. معمولا خط چشم های گربه ای می توانند گزینه مناسبی برای میکاپ چشم باشند.‌ توصیه ما این است که سعی کنید اول با آرایش، چین و چروک های اطراف چشم را محو کنید و سپس با خط چشم هایی که برای تان مناسب تر است، چشمان خود را بشاش تر و جوان تر نشان دهید. هرچقدر خط چشم، چشمان تان را بالاتر نشان دهد، ظاهر جوان تری خواهید داشت.

سموم رژیم غذایی و محیط را از بین ببرید

باید مراقب باشید که هیچ سمی از هیچ جایی به بدن و پوستتان نرسد. فرقی ندارد آب و هوا چطور است. در هر صورت در معرض نور خورشید قرار نگیرید و همیشه کلاه آفتابی و عینک دودی داشته باشید و ضدآفتاب به پوست تان بزنید. اگر سیگاری هستید؛ هر چه سریعتر آن را ترک کنید تا سموم موجود از آن، روی پوست تان خانه نکند و باعث پیری پوست تان نشود. زمانی که در ترافیک هستید، شیشه ها را بالا بکشید تا در معرض گرد و خاک و مواد آلوده تولیدی حاصل از ماشین ها نباشید. صورت خود را از هر گونه عرق و چربی پاک کنید و برای سالم نگه داشتن پوست، کافئین نخورید.

ورزش کنید

ورزش برای سلامت بدن و پوست بسیار مهم است. در طول روز ۲۰ دقیقه ورزش کنید و به طور منظم این کار را انجام دهید. ورزش باعث می‌ شود که پوست تان شاداب‌تر و سفت‌تر باشد. حتماً در طول روز پیاده‌روی انجام دهید یا یک ورزش سبک را به کار بگیرید؛ سپس خواهید دید که چقدر پوست زیباتر و جوان تری دارید.

نظرات بازدیدکنندگان