6 مورد از عجیب ترین روند زیبایی در طول تاریخ

6 مورد از عجیب ترین روند زیبایی در طول تاریخ

استانداردهای زیبایی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. و همچنین، آنها دائما در حال تغییر هستند. بنابراین اگر فکر می‌کنید روندهای زیبایی مدرن عجیب هستند، به سادگی ندیده‌اید که مردم در گذشته چه می‌کردند. شاید صد سال بعد تخت‌های برنزه و مژه‌های مصنوعی ما نیز عجیب تلقی شوند. در اینجا 10 روند زیبایی در طول تاریخ وجود دارد که امروزه کاملاً دیوانه کننده به نظر می رسند.

بسیاری از زنان چینی به شدت خواهان پاهای کوچک و خمیده بودند که به عنوان نماد زیبایی دیده می شد.
برای به دست آوردن آنها، زنان تحت یک فرآیند فوق العاده دردناک قرار گرفتند. آنها استخوان های پاهای خود را شکستند، آنها را بستند و سپس به مدت دو سال روی آنها راه رفتند و با استفاده از کفش های ریز نیلوفر آبی شکل کاملا جدیدی را ایجاد کردند. بستن پا فقط دردناک نبود. باعث مشکلات پزشکی و برخی تلفات شد.


تک ابروی موی بز
دو هفته به من فرصت دهید تا ابرویم را دوباره رشد کنم و در مرکز توجه یونان باستان باشم. در آن زمان ها ابرو را نماد پاکی و هوش می دانستند و زنانی که به طور طبیعی این ویژگی را نداشتند از موهای بز رنگ شده برای رفع این شکاف استفاده می کردند.

خوردن کرم نواری برای کاهش وزن
رژیم غذایی کرم نواری ویکتوریایی شامل بلعیدن قرص‌هایی بود که حاوی تخم‌های کرم نواری بودند که سپس بیرون می‌آمدند و در داخل میزبان رشد می‌کردند و بخشی از آنچه میزبان می‌خورد می‌خوردند. از نظر تئوری، این به فرد رژیمی امکان می‌دهد بدون نگرانی وزن کم کند و غذا بخورد.

آرایش چشم که از مواد شیمیایی خطرناک ساخته شده است
مصریان باستان به آرایش چشم های جسورانه خود معروف هستند. در آن زمان، خط چشم مایع، همانطور که امروز می شناسیم، چیزی نبود. در عوض، آنها مخلوطی از سنگ مس سبز، سولفید سرب و سرمه بر پایه سرب را برای تولید لوازم آرایشی تیره سنگین خود تهیه می کردند. ما نمی توانیم انکار کنیم که نتیجه یک ظاهر چشم دودی قدرتمند بود، اما تمام مواد استفاده شده بسیار خطرناک بودند.

دستگاه مهر زنی گودی مخصوص چال گونه
فرورفتگی ها بسیار محبوب بودند و مردم متقاعد شده بودند که می توانند آن ها را به هر طریقی بدست آورند. سپس، در سال 1936، ایزابلا گیلبرت ماشین گودی نهایی را اختراع کرد که شامل یک فنر متناسب با صورت بود که 2 نوک مخروطی را روی گونه‌ها فشار می‌داد و روند گودی‌ها را به سطح جدیدی می‌برد.

کندن مژه و ابرو
قرون وسطی دوران طلایی برای پیشانی های بزرگ بود. زنان ابروها و مژه های خود را برداشتند و خطوط موی خود را تا آخر کندند تا پیشانی بلند داشته باشند. ایده پشت آن شبیه شدن به سر یک نوزاد بود که زنان را پاک و بی گناه جلوه می داد.

نظرات بازدیدکنندگان