زیباترین مدل های تمام دوران ها را بشناسید

زیباترین مدل های تمام دوران ها را بشناسید

دوریان لی، دهه 1940

دوریان لی، دهه 1940 - زیباترین مدل های تمام دوران ها

در دهه 1940 مجلات مد روی کار آمدند و مدل‌ها به اندازه هنرپیشه‌های هالیوود مشهور شدند. این دهه پایه محکمی از صنعت مد بود که امروزه می‌شناسیم. دوریان لی یکی از اولین مدل‌هایی بود که عکسش روی جلد مجله ووگ رفت و در کمپین های تبلیغاتی بزرگ حضور داشت.

سوزی پارکر، دهه 1940

سوزی پارکر، دهه 1940

سوزی پارکر، خواهر کوچک دوریان لی، تصمیم گرفت راه او را دنبال کند. سوزی در دوران خودش، به اولین مدلی تبدیل شد که بیش از 100000 دلار در سال درآمد داشت.

توییگی، دهه 1960

توییگی، دهه 1960

توییگی با ظاهر منحصر به فرد و مژه‌های بسیار بلند، کلیشه‌های دنیای مد را شکست و استانداردهای زیبایی دهه 60 را بازتعریف کرد. او جایگزین مدل‌های معروف آن زمان، مرلین مونرو و آوا گاردنر شد.

ایمان، دهه 1970

ایمان، دهه 1970

ایمان زیبای سومالیایی یکی از اولین زنان سیاه پوستی صنعت مد بود که نامش در دهه 70 سر زبان‌ها افتاد. او به دل ورساچه تبدیل شد و توسط ایو سن لوران به عنوان “دختر رویایی” توصیف شد. ایمان زمانی عکس روی جلد مجله‌های مد جهان قرار گرفت، که هیچ زن سیاه‌پوستی در رسانه‌ها حضور نداشت.

لورن هاتون، دهه 1970

لورن هاتون، دهه 1970

در روزهای اولیه کار لورن هاتون در حرفه مدلینگ، به او گفتند که باید شکاف دندن‌هایش را بپوشاند. اما او نپذیرفت. لورن معتقد بود که این ویژگی او را از دیگران متمایز می‌کند. سال ها بعد، او قراردادی به مبلغ 250000 دلار (معادل بیش از 1 میلیون دلار امروز) با Revlon امضا کرد. عکس او 41 بار روی جلد Vogue قرار گرفته است.

سیندی کرافورد، دهه 1980

سیندی کرافورد، دهه 1980

سیندی که به خاطر ابروهای پرپشت، اندام متناسب و ورزشی و خال کنار لبش شناخته شده بود، دانشگاه را رها کرد تا وارد دنیای مد و مدلینگ شود. او پس از تبدیل شدن به یکی از مشهورترین مدل‌های دهه 80، در ویدیوهای ورزشی و تمرینات تناسب اندام، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغ لباس ظاهر شد.

لیندا اوانجلیستا، دهه 1980

لیندا اوانجلیستا، دهه 1980 - زیباترین مدل های تمام دوران ها

اگر کسی بپرسد چه کسی در صنعت مدلینگ میراثی از خود به جا گذاشته، بدون تردید باید از لیندا اوانجلیستا یاد کرد. اوانجلیستا با آن ظاهر جذابش چنان جلوی دوربین ظاهر شد که همه را مبهوت خود کرد. این شعار معروف او است: “ما برای کمتر از 10000 دلار در روز بیدار نمی شویم.”

نائومی کمپبل، دهه 1990

نائومی کمپبل، دهه 1990

نائومی کمپبل که توسط صنعت مد به عنوان یکی از شش سوپرمدل دهه 90 معرفی شد، حرفه‌ای داشت که میلیون‌ها نفر رویای آن را دارند. نائومی قرار گرفتن عکسش روی جلد شماره سپتامبر Vogue – مهم‌ترین شماره هر مجله – تا راه رفتن برای Versace و Azzedine Alaia را در کارنامه حرفه‌ایش دارد.

کلودیا شیفر، دهه 1990

کلودیا شیفر، دهه 1990

کلودیا شیفر با بیش از هزار بار قرار گرفتن عکسش روی جلد مجله، در دهه 90 وارد دنیای مدلینگ شد. این مدل زیبای آلمانی برای چندین خانه مد از جمله Dolce  و  Gabanna، Chloé، Balmain و Fendi روی فرش قرمز رفته است. او همچنین توسط کارل لاگرفلد برای تبدیل شدن به چهره جدید Chanel در سال 1995 انتخاب شد.

کیت ماس، دهه 1990

کیت ماس، دهه 1990

کیت ماس اوایل دهه 90 چنان درخشید که همه انگشت به دهان مانده بودند. او با تیپ بدنی متفاوت، تعریف رایج زیبایی در آن زمان را به چالش کشید.

ال مکفرسون، دهه 1990

ال مکفرسون، دهه 1990

مدل استرالیایی ال مکفرسون وارد حرفه مدلینگ شد تا بتواند شهریه تحصیلی خود در رشته حقوق را تامین کند. ال مکفرسون هرگز نمی‌دانست، قرار است این شغل، زندگی و آینده‌اش را تغییر دهد و او را به یکی از مشهورترین مدل‌های استرالیایی تبدیل کند. ال در فرش قرمز لویی ویتون، والنتینو، دیور، جان گالیانو و رالف لورن حضور داشته است.

تایرا بنکس، دهه 1990

تایرا بنکس، دهه 1990

تایرا بنکس، مدل، تاجر، خالق و مجری برنامه آمریکایی، پس از تبدیل شدن به اولین مدل آفریقایی-آمریکایی که عکس روی جلد اسپورت ایلوستریتد و جی کیو ظاهر شد، به یکی از مشهورترین و زیباترین مدل های تمام دوران ها تبدیل شده است.

هایدی کلوم، دهه 1990

هایدی کلوم، دهه 1990 - زیباترین مدل های تمام دوران ها

هایدی کلوم نه تنها یکی از زیباترین مدل های تمام دوران هاست، بلکه یک طراح با استعداد و یک تاجر تحسین برانگیز نیز است. هایدی کلوم پس از بازنشستگی از مدلینگ، مجری و تهیه کننده Project Runway شد.

ژیزل بوندشن، دهه 2000

ژیزل بوندشن، دهه 2000

ژیزل بوندشن در زیبایی‌شناسی به دوران “وایف” پایان داد. از سال 2004، ژیزل به دلیل « horse-wal» به شهرت رسید و تا به امروز یکی از پردرآمدترین مدل های جهان است.

آدریانا لیما، دهه 2000

آدریانا لیما، دهه 2000

آدریانا لیما، زیبای برزیلی، قصد نداشت یک مدل بین المللی شود. در سال 1996، یکی از دوستانش از او خواست تا در یک مسابقه مدلینگ شرکت کند. آدریانا پس از ثبت، به عنوان “سوپر مدل برزیلی” فورد انتخاب شد. او به سرعت در سال 2017 تبدیل به باسابقه ترین مدل برای ویکتوریا سیکرت شد.

کارا دلوینگ، سال 2010

کارا دلوینگ، سال 2010

کارا در همه چیز از مدلینگ گرفته تا بازیگری و هر چیز دیگری را که در این مدت انجام داده استعداد فوق العاده‌اش را به نمایش گذاشته است. چیزی که کارا را از سایر مدل ها متمایز می کند، جذابیت، شوخ طبعی و توانایی او برای سازگاری با شرایط اطرافش است.

کندال جنر، سال 2010

کندال جنر، سال 2010

اگر یک برند با کندال جنر قرارداد امضا کند، به طور خودکار به 83 میلیون دنبال کننده که معادل کل جمعیت آلمان است، دسترسی پیدا می‌کند. این مدل زیبا پر حاشیه است اما همچنان در صنعت مد دست بالایی دارد.

جیجی حدید، سال 2010

جیجی حدید، سال 2010 - زیباترین مدل های تمام دوران ها

جیجی حدید از 2 سالگی مدل GUESS بود. سپس در سال 2011 تصمیم گرفت قبل از بازگشت به مدلینگ روی تمام کردن مدرسه‌اش تمرکز کند. پس از چندین کمپین تبلیغاتی برای خانه‌های مد بزرگ و معتبر و سرمقاله‌های بیشمار مجلات، جیجی حدید قطعا یکی از مشهورترین و زیباترین مدل های تمام دوران ها است.

کیت آپتون

کارلی کلوس

کارلی کلوس

میراندا کر

میراندا کر

کوکو روچا

کوکو روچا

جوآن اسمالز

جوآن اسمالز

آریزونا میوز

آریزونا میوز - زیباترین مدل های تمام دوران ها

لیندزی ویکسون

لیندزی ویکسون

وروشکا فون لهندورف

وروشکا فون لهندورف

جری هال

جری هال

کریستی تورلینگتون

کریستی برینکلی

 

نظرات بازدیدکنندگان