محتویات «۱۲۰ هزار دلاری» کیف‌‌های هدیه اسکار چیست؟

محتویات «۱۲۰ هزار دلاری» کیف‌‌های هدیه اسکار چیست؟

بر اساس گزارش وب‌سایت «مترو»، لش فری، بنیان‌گذار شرکت بازاریابی دیستینکتیو اسستز (Distinctive Assets) که بیش از دو دهه کیف‌های هدیه را برای مراسم جوایز تهیه می‌کند، مسئول انتخاب هدایای اسکار ۲۰۲۳ است.

لش در گفت‌وگو با مترو توضیح می‌دهد که این هدایا فقط به پنج دسته اصلی نامزدهای برتر؛ نامزدهای بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بازیگر نقش مکمل زن و مرد و بهترین کارگردان، تعلق خواهند گرفت. او در ادامه ارزش تقریبی محتویات کیف‌ها را حدود ۱۲۰ هزار دلار تخمین می‌زند.

مراقبت از پوست، مو و زیبایی بخش مهمی از هدایا را در برمی‌گیرد. محصولات لوکس مراقبت از پوست از چندین نام معروف ازجمله میاژ، خدمات ۱۰ هزار دلاری کلینیک مراقبت از پوست و زیبایی دکتر کنستانتین واسیوکوویچ، خدمات ۱۰ هزار دلاری پیکرتراشی دکتر توماس سو و ۸ هزار دلار هم برای خدمات سلامت مو در مطلب دکتر باومن، ازجمله هدایای این بسته‌ها محسوب می‌شوند.

علاوه بر این‌ها، چیزی به نام «قطعه‌ای از استرالیا» در بین هدایا هست که شامل قطعه زمین کوچکی در استرالیا است که تمام پول جمع‌آوری شده صرف حفاظت آن می‌شود.

معمولا سفر پای ثابت این هدایا است و مراسم اسکار امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. لش می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم چیزهایی را کشف کنیم که افراد مشهور ممکن است آن‌ها را پیدا نکنند، به همین دلیل است که افرادی مانند مریل استریپ، هیو جکمن، هلن میرن و ویولا دیویس همگی از خدمات سفر ما استفاده کرده‌اند.»

سفرهای امسال شامل یک اقامت سه‌روزه در مجموعه لوکس فانوس دریایی در ایتالیا به ارزش ۹ هزار دلار و اقامت «سبک زندگی» در یک ملک فوق مدرن و لوکس ۱۰ هکتاری در خارج اتاوا، کانادا، به ارزش ۴۰ هزار دلار است.

در بین هدایای امسال یک گوی به نام «رفلکت» وجود دارد که لش می‌گوید از سلامت روانی شما حمایت می‌کند


البته لیست هدایا اینجا تمام نمی‌شود، خوراکی‌هایی چون شراب، تکیلا، عسل و برخی تنقلات نیز در این بسته وجود دارد.

لش در ادامه توضیح می‌دهد که نامزدهای اسکار به چه صورتی هدایای خود را دریافت می‌کنند. او به مترو می‌گوید که اغلب افراد ترجیح می‌دهند کیف هدایای خود را در هتلی که در هفته منتهی به اسکار در آن اقامت دارند دریافت کنند، یا اگر در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند آن‌ها را به خانه آن‌ها خواهند فرستاد.

لش در پاسخ به این سوال که آیا این افراد مشهور و معروف به این هدیه واقعا نیاز دارند، گفت که بدیهی است که این افراد می‌توانند چند برابر این هدایا را بخرند، اما این بسته بیشتر جنبه کشف کردن چیزهای جدید را دارد.

نظرات بازدیدکنندگان