اسکراب چیست؟ طرز استفاده از اسکراب پوست و صورت

اسکراب چیست؟ طرز استفاده از اسکراب پوست و صورت

تا حالا به لایه برداری از پوست صورتتان پرداخته اید؟ می دانید هزینه انجام پک های مراقبت پوست و صورت در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی که با استفاده از همین موادی که به سادگی می توانید در خانه نیز از آنها استفاده نمایید چقدر بالا است؟ اصلا می دانید اسکراب چیست؟ با آن آشنایی دارید و یا نحوه استفاده از اسکراب های مختلف صورت و بدن را می دانید ؟ صبر کنید …! شاید هم تمامی این ها را می دانید و قصد خرید اسکراب صورت و بدن خوب و درجه یکی را دارید و می خواهید اصلاعات اضافه ای را نیز به دست آورید.

اینجا بانه گالری است و در این صفحه ما می خواهیم اطلاعاتی کامل در رابطه با انواع مختلف این محصولات، اینکه به چه دردی می خورند، چرا باید از آنها استفاده کنید و اصلا طرز و نحوه استفاده از آنها به چه صورت است را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در پایان این مقاله شما علاوه بر اینکه طرز استفاده از این محصولات لایه بردار را خواهید دانست، با فواید و خواص  و همچنین انواع مختلفی از آنها نیز آشنا خواهید شد. با همراه باشید.

با اسکراب صورت  وبدن و نحوه استفاده از آن آشنا شوید

اگر می خواهید پوستتان به صورت طبیعی درخشان شود، اگر به دنبال محصولی آرایشی برای از بین بردن پوست مرده می گردید و اگر می خواهید صورتی بدون جوش، زیبا، با طراوت، نرم و لطیف داشته باشید، به شما تبریک می گوییم، شما به این موضوع که پوست ویترین زیبایی هر فرد است و اهمیت به این ارگان وسیع و پر اهمیت به خصوص در میان خانم های جوان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به همین منظور در این مطلب که توسط بهترین کارشناسان صورت در فروشگاه بانه گالری آماده شده است، هر آنچه در رابطه با اسکراب پوست، صورت و بدن، خواص آن ها و طرز و نحوه استفاده از این محصولات لایه بردار، لازم است بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. چرا که

اما قبل از شروع به اصل موضوع لازم است بدانید که راه های بسیار زیادی برای زیباتر جلوه دادن پوست وجود دارد، که بیشتر از این راه ها، برای پاکسازی پوست از مواد زائد و اضافی است. زیرا برای اینکه پوست، شاداب و جوان بماند و زایایی خود را حفظ کند، لازم است که بافت مرده از آن جدا شود تا فضا برای رشد سلول های در حال تکثیر باز شود. تجمع لایه های مرده بر روی آن، منجر به ایجاد تیرگی پوست، ایجاد چین و چروک، پدید آمدن جوش و آکنه، شل شدن و افتادگی پوست و … می شود.

در این وضعیت پوست به سمت پیری می رود. اگر در جستجوی احساس سبکی، تازگی و بازگشت زیبایی به پوست تان هستید، ما به شما انجام صحیح و اصولی اسکراب پوست را توصیه می کنیم

- جنس پوستتان را بشناسید

آگاهی از جنس پوست و نیاز های آن تاثیر زیادی در انتخاب محصولات پوستی مناسب دارد. با این وجود افراد بسیاری هستند که از نوع پوستشان آگاهی زیادی ندارند. انواع مختلف پوست واکنش متفاوتی نسبت به محصولات مراقبت پوستی دارند. در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما با انواع پوست دستور العملی را معرفی می کنیم.

  • ابتدا پوست را با شوینده ملایم بشویید و از تمیز بودن آن مطمئن شوید.
  • از حوله یا دستمال برای خشک کردن پوست استفاده نکنید و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود.
  • بعد از گذشت یک ساعت تا یک ساعت و نیم واکنش پوست مشخص می شود.
  • یک دستمال تمیز را در قسمت پیشانی، چانه، گونه و شقیقه ها به آرامی بکشید.
  • دستمال را در هر ناحیه از صورت از نظر چربی و چسبندگی بررسی کنید.
  • اگر دستمال در تمام قسمت های صورت حالت چسبنده و چرب داشت به معنی چرب بودن پوستتان است.
  • اگر دستمال در نواحی پیشانی، بینی، و چانه دچار چسبندگی شد پوست شما مختلط است.
  • اگر دستمال کاملا تمیز و فاقد هرگونه چربی و چسبندگی باشد تایپ پوستی شما معمولی است.
  • این آزمایش در افرادی که پوست خشک یا حساس دارند چربی تولید نمی کند و حتی ممکن است در مواردی حالت کشیدگی و خشکی نیز داشته باشند.

2- اسکراب مناسب را پیدا کنید

با شناخت کامل نوع پوست از اسکراب مناسب آن استفاده کنید. اگر از اسکراب های خانگی استفاده می کنید توصیه می شود از مواد به کار رفته در آن و سازگاری محصول با نوع پوستتان مطمئن شوید.

درباره ی اسکراب های آماده در بازار بهتر است ابتدا دستور العمل و مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید و سپس خرید را انجام دهید. اسکراب های صورت که از هسته زرد آلو، پوست گردو، بادام یا اکسید آلومینیوم تشکیل شده اند برای پوست های چرب و غیر حساس انتخاب مناسبی هستند. اسکراب های متشکل از ذرات سیلیکونی، دانه های جذب کننده، آلفا هیدروکسی یا بتا هیدروکسی برای پوست ها خشک و حساس بهترین انتخاب می باشند.

نظرات بازدیدکنندگان