سرم هیالورونیک اسید

سرم هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک ، یک هیدروکربن طبیعی در بدن ما است که با مرطوب نگه داشتن پوست از چین و چروک ، تیره شدن و ... جلوگیری می کند. متأسفانه ، با افزایش سن از 25 سالگی ، بدن دیگر این ماده مفید را تولید نمی کند و ما باید از سرم های حاوی آن استفاده کنیم. درک کامل از نحوه استفاده از سرم اسید هیالورونیک با خرید مارک های محبوب مانند سرم اسید هیالورونیک everineric ، Bright Max و... این کمک می کند تا شما را به استفاده از تمام خواص منحصر به فرد خود را در یک زمان کوتاه.


اسید هیالورونیک چیست؟



اسید هیالورونیک یا به اختصار HA یک هیدروکربن طبیعی در بدن ما است که در قسمت های مختلف به ویژه پوست ، چشم و مفاصل وجود دارد. این مایع بیرنگ و چسبناک مسئول آبرسانی به بافت پوست و بازگرداندن رطوبت ، درخشندگی و نرمی با جذب آن است. همچنین تولید کلاژن را تحریک می کند ، پوست را صاف می کند ، سفید می کند و بهبود زخم را تسریع می کند. متأسفانه ، با افزایش سن ، تولید HA در بدن انسان کاهش می یابد و نیاز به استفاده از محصولات مراقبت از پوست غنی از اسید هیالورونیک مانند سرم ها ، هیدراتورها و سایر انواع محصولات مراقبت از پوست دارد... ما آن را برای زیبایی و نشاط پوست خود پیدا می کنیم.
نحوه استفاده از سرم اسید هیالورونیک

خرید محصولات مراقبت از پوست به تنهایی شما را زیبا و صاف نمی کند ، اما باید با نحوه استفاده صحیح از آنها نیز آشنا باشید. نحوه استفاده از سرم اسید هیالورونیک برای داشتن پوست مرطوب به شرح زیر است:

    برای اثربخشی بیشتر محصولات مراقبت از پوست ، قبل از استفاده از آنها باید صورت خود را کاملا با صابون و آب بشویید تا آلودگی روی آن باقی نماند.
    گاهی اوقات آلاینده ها و آرایش ها به طور کامل از پوست خارج نمی شوند و برای تمیز کردن و تنظیم کامل ph آن باید از تونر استفاده کنید.
    قبل از استفاده از سرم اسید هیالورونیک ، مقداری از آن را روی مکانی مانند پشت گوش بمالید و کمی صبر کنید تا مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید.
    اکنون سرم اسید هیالورونیک را به آرامی روی پوسته ماساژ دهید تا تمام سطح به خوبی جذب شود و کاملا جذب شود.
    سرم اسید هیالورونیک مانند اسفنج عمل می کند و رطوبت اطراف را جذب می کند ، بنابراین توصیه می شود بعد از آن از مرطوب کننده برای جذب کامل و روشن کردن پوست استفاده کنید.


چگونه از سرم اسید هیالورونیک استفاده کنیم؟



روش های مختلفی برای مصرف سرم HA وجود دارد که یکی از آنها را می توانید با توجه به شرایط و علایق خود استفاده کنید:


1.استفاده از خرما



به این ترتیب دستان خود را کاملا بشویید و مقداری از سرم را روی آنها بریزید. اکنون کف دست هر دو دست را با هم مالش دهید تا هر دو کاملا با محصول پوشانده شوند. در نهایت ، دستان خود را روی صورت خود بمالید تا یک لایه هکتار سطح را کاملا بپوشاند.


2.قطره چکان



بهترین روش استفاده از سرم اسید هیالورونیک قطره قطره کردن آن است. بنابراین چند قطره سرم را به گونه های چپ و راست بمالید و در نهایت با انگشت خود به آرامی ماساژ دهید. اطمینان حاصل کنید که فشار دست شما زیاد نیست ، زیرا با گذشت زمان باعث افتادگی و چین و چروک می شود.

نحوه استفاده از سرم اسید هیالورونیک


3.انگشتان دست



دست ها و صورت خود را با یک شوینده مناسب کاملا بشویید ، سپس مقداری سرم اسید هیالورونیک را روی انگشتان خود بمالید و به آرامی روی پوست صورت خود ماساژ دهید.


4.پد یا پنبه


مقداری پنبه یا پد بردارید و آن را در محلول اسید هیالورونیک فرو کنید و با سکته های ملایم روی صورت خود بمالید.
بهترین محصولات حاوی اسید هیالورونیک

امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای سرم اسید هیالورونیک ، برندهای مختلف اقدام به تولید این محصول کرده اند. برای به دست آوردن بهترین نتایج ، باید از مارک های معروف و با کیفیت مانند موارد زیر استفاده کنید:


1.سرم آبیاری اسید هیالورونیک و ویتامین b5 ordinarium



Ordinari یکی از مارک های برتر تولید سرم HA است. این محصول شامل اسید هیالورونیک خالص ، آلوئه ورا و ویتامین E است که به نرم شدن ، جوان سازی ، حفظ رطوبت پوست و موارد مشابه کمک می کند.

سرم آبیاری اسید هیالورونیک و ویتامین b5 ordinarium






نکات مهم در مورد نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید اورینریک



نکات ضروری برای اسید هیالورونیک و سرم معمولی ویتامین B5 به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی پوستی زیبا و سالم داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر است:

    برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود دو بار در روز از این سرم استفاده کنید.
    این سرم با سایر محصولات پوستی و آرایشی سازگار است.
    پس از استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینریک از مرطوب کننده استفاده کنید.
    پوست باید قبل از مصرف این محلول به خوبی مرطوب شود.
    این سرم می تواند پایه ای برای مراحل بعدی آرایش باشد.
    از این محصول در ناحیه اطراف چشم و اطراف لب استفاده نکنید.
    مناطقی را که زخم یا التهاب دارند به سر من آغشته نکنید.
    پس از استفاده از سرم هیالورونیک اسید معمولی از لایه برداری پوست خودداری کنید ، زیرا احتمال آلرژی را افزایش می دهد.
    همزمان با سرم معمولی از محصولات حاوی رتینول ، ویتامین C ، آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی اسیدها استفاده نکنید.



2.سرم اسید هیالورونیک برای bright Max



سرم Bright Max یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات در این زمینه است که با داشتن 2 ٪ اسید هیالورونیک در سه وزن مولکولی مختلف ، لایه های پوست را به خوبی هیدراته می کند. همچنین حاوی مقدار بسیار زیادی ویتامین B5 و مجموعه درماویت است که به ترمیم سلول و تثبیت پروتئین پوست کمک می کند. هر کسی با هر نوع پوستی می تواند سرم اسید هیالورونیک را برای brightmax خریداری کند و مزایای منحصر به فردی مانند محافظت از پوست در برابر خشکی ، تاریکی ، چین و چروک و غیره دارد... استفاده کنید.

نظرات بازدیدکنندگان