تینت لب چیست؟

 تینت لب چیست؟

امروزه خانم ها به دلیل سبکی کیف لوازم آرایشی و آرایش سریع تر ترجیح می دهند از آرایش صورت همه کاره استفاده کنند. رنگ یکی از این محصولات است که آن را آسان برای زنان است. اما رنگ لب چیست؟ رنگ یک محصول آرایشی با کیفیت بالا است که امروزه رقیب بزرگی برای رژ لب است. ساختار این محصول بر اساس آب و الکل است و دوام بیشتری نسبت به رژ لب دارد.


تعریف  تینت لب



 تینت در فرهنگ لغت به معنی رنگ ملایم است و با ساختار ژله ای آن ، بین رژ لب و براق لب قرار می گیرد. این یک محصول آرایشی همه کاره و بدون سرب است و برای اولین بار در کره به دلیل طیف وسیعی از رنگ های کهربا استفاده شد. در Ombre ، قسمت داخلی لب جسورانه می شود و با چرخش به بیرون محو می شود و طیف رنگی زیبایی ایجاد می کند.
تاریخچه پیدایش رنگ لب

ما باید به کره جنوبی برویم تا ریشه رنگ لب را پیدا کنیم. در سال های اخیر ، کره پیشرفت قابل توجهی در زمینه آرایش داشته است ؛ قبل از آن ، فرهنگ و آرایش این کشور نیز در مرکز توجه جهان قرار داشت. نقطه عطف k-beauty در جایگزینی لوازم آرایشی جدید با لوازم قدیمی این است که رنگ لب یکی از این نوآوری ها است. امروزه رنگ نه تنها در کشورهای شرق آسیا ، بلکه در اروپا و آمریکا نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.
تفاوت رژ لب و رنگ لب چیست؟

بسیاری از مردم می دانند که از چه رنگ لب استفاده می شود ، اما از تفاوت آن با رژ لب آگاه نیستند. در جدول زیر می توانید با تفاوت های این دو محصول آرایشی بیشتر آشنا شوید.


       تینت رژ لب


کاربرد رنگ آمیزی لب رنگ آمیزی طبیعی با هیدراتاسیون
ساختار موم ، سرب و رنگ دانه های اشباع شده مبتنی بر آب و الکل
پوشش متوسط بالا
دوام بالا ، متوسط و بالا
طیف رنگ طیف رنگ قرمز ، صورتی و نارنجی
مزایای تنوع و رنگ آبرسانی بالا ، استفاده آسان و همه کاره ، خواص مرطوب کننده است
انقضا کمتر از 2 سال 3 سال
اثری از رفتن نیست
طعم و بوی مطبوعی ندارد
هیچ رنگی پخش نمیشه
به نظر طبیعی نمیاد
استفاده از رنگ لب در آرایش

به دلیل ساختار سبک ، عدم چسبندگی و دوام بالا ، رنگ نه تنها گزینه خوبی برای آرایش لب است ، بلکه روی گونه و مژه نیز استفاده می شود.
آرایش لب با رنگ

اگر می خواهید لب های طبیعی و با دوام در آرایش طبیعی خود داشته باشید ، رنگ لب بهترین گزینه برای شماست. رنگ ، لب های صاف ، نرم و غیر چسبنده ای برای شما ایجاد می کند.
رنگ برای گونه ها

به دلیل دوام بالا و رنگ طبیعی ، رنگ نیز می تواند جایگزین رژگونه شود. رنگ به ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و نمی توانند از رژگونه های سنگین و چرب استفاده کنند مناسب است. برای استفاده از آن کافی است مقداری از رنگ را روی یکی از گونه های خود بمالید و کمی محو کنید ؛ حالا با تکرار این عمل به سمت گونه دیگر بروید و رژگونه زیبایی داشته باشید.

با توجه به سرعت بالای خشک شدن رنگ ، هنگام استفاده از آن ، سرعت عمل بسیار مهم است.
مزایای استفاده از رنگ

    ایجاد رنگ و ساختار طبیعی
    مواد سالم (بدون مواد مضر مانند سرب)
     بدون پخش رنگ
    بدون قرار دادن یک مسیر بر روی فنجان.
    دارای خاصیت مرطوب کننده و مرطوب کننده برای لب ها
    دوام بالا
    عدم نیاز به تجدید آرایش لب در طول روز
    قیمت مناسب با کیفیت بالا در مقایسه با رژ لب
    دوام عالی حتی در هوای گرمسیری
    هیچ حس سنگینی یا چسبندگی روی لب ها وجود ندارد.
    داشتن ظاهری یکنواخت
    بسته بندی جذاب و متفاوت
    ایجاد لب های زیبا
    عطر و طعم دلپذیر



معایب  تینت لب


علاوه بر مزایا و مزایای آن ، هر محصول دارای معایب خود است. اما معایب رنگ لب چیست؟

    با توجه به ساختار مبتنی بر آب و الکل ، می تواند باعث خشک شدن و لایه برداری لب ها شود.
    وجود الکل ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود.
    با توجه به نفوذ رنگ به لب ها و دوام بالا ، پاک کردن آن دشوار است.

چگونه از رنگ لب استفاده کنیم؟!

با توجه به ساختار مایع و رنگ ژل ممکن است استفاده از آن برای برخی از خانم ها کمی مشکل باشد اما با رعایت نکات زیر می توانید به راحتی آرایش زیبا و طبیعی داشته باشید. ابتدا اگر رنگ شما فاقد مرطوب کننده است ، از مومیایی لب برای جلوگیری از لایه برداری لب ها استفاده کنید ؛ در غیر این صورت ، کمی رنگ را به لب پایین خود بمالید و لب های خود را با هم مالش دهید تا رنگ به طور طبیعی پخش شود. اگر بیش از حد مایعات روی لب های خود یا چین و چروک غیر طبیعی احساس می کنید ، با قرار دادن حوله بین لب های خود مقدار بیشتری مصرف کنید.
انواع رنگ لب

رنگ ها در اشکال مختلف ، بسته بندی و مدل های موجود در بازار موجود است. اما انواع مختلف رنگ لب چیست؟


1.  تینت مایع



 تینت لب مایع محبوب ترین نوع رنگ است. کار با آن بسیار ساده است و در دو نوع مات و براق وجود دارد. رنگ لب مایع مات به لب های شما ظاهری براق و طبیعی می بخشد و از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند.


2. جامد



رنگ جامد است ، دارای ساختار رژ لب مانند اما با ویژگی های رنگ است. سرشار از هیدرانت و مرطوب کننده است و برای افرادی که لب خشک دارند بسیار مفید است.
3. رنگ پوست کن

Tint Peel Off حالت ژله ای دارد و به لب های شما به دلیل رنگدانه کمتری نسبت به رنگ معمولی ، ظاهر طبیعی تری می دهد. لایه برداری تا 12 ساعت طول می کشد. برای استفاده از آن ، باید مقدار غلیظی از رنگ را روی لب های خود بمالید و ده دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شود ؛ اکنون می توانید به راحتی لایه ژل را بردارید و لب های طبیعی و زیبایی داشته باشید.
محبوب ترین مارک های لب رنگی

اکنون که می دانید رنگ لب چیست و با انواع مختلف آن آشنا هستید ، باید با بهترین مارک های موجود در این زمینه آشنا شوید.


1.  تینت لب بنفیت

Benfitt معروف ترین و محبوب ترین تولید کننده رنگ لب است. Benefit یک رنگ لب آمریکایی است که در پنج رنگ مختلف وجود دارد. محبوب ترین رنگ بنتینت است که قرمز نرم است. از دیگر فواید رنگ لب بنتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    مناسب برای استفاده روزانه و حرفه ای
    پخش آسان
    اثر طبیعی
    چهره شاد
    دوام بالا
    بافت سبک و رقیق شده

نظرات بازدیدکنندگان