فلوئید ضد آفتاب سیسپرسا SPF50 چیست؟

 فلوئید ضد آفتاب سیسپرسا SPF50 چیست؟

کرم ضد آفتاب Cispersa یک محصول مقاوم در برابر لکه با حداکثر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید است. این محصول قادر است پوست را از هر دو نوع a و B اشعه ماوراء بنفش و همچنین نور مادون قرمز محافظت کند. خرید و استفاده از کرم ضد آفتاب سیسپرسا به همراه سایر محصولات ضد لک می تواند یکی از موثرترین روش های درمان سیاهی دور چشم و لک های پوستی باشد. این کرم ضد آفتاب در ترکیب خود از ویتامین C ، نیاسینامید و اسید ترنگسامیک استفاده می کند و می تواند از پوست در برابر لکه های ناشی از نور خورشید محافظت کند. کرم ضد آفتاب Cispersa برای همه افراد در هر سنی و انواع پوست بی خطر است.

سیسپرا-سان-دفاع-01


ویژگی های کرم ضد آفتاب سیسپرسا


کرم ضد آفتاب سایسپرا یک محصول حرفه ای و هوشمند است که به عنوان یک کرم ضد آفتاب و روشن کننده عالی همراه با مراقبت از خورشید شناخته می شود. این محصول دارای ضریب حفاظتی SPF50+ است که از نفوذ اشعه UVA و UVB جلوگیری می کند و دارای قدرتمندترین فیلترهای حفاظتی به روز می باشد.
مایع ضد لکه ضد آفتاب سیسپرسا با شفاف کردن پوست و لایه برداری ملایم پوست را روشن و روشن می کند. مایع ضد آفتاب سیسپرسا حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند و دارای خواص ضد التهابی است. این محصول هیچ آلرژی یا قرمزی روی پوست ایجاد نمی کند. علاوه بر این ویژگی ها ، این مایع یک ضد چروک برتر برای پوست است و از خطوط ظریف ، چین و چروک جلوگیری می کند و به جوان سازی پوست کمک می کند.
 


مواد کلیدی کرم ضد آفتاب سیسپرسا



    ویتامین C: ویتامین C دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است و می تواند پوست را از رادیکال های آزاد به خوبی محافظت کند و اثر روشن کننده و ضد لک بر روی پوست دارد.
    نیاسینامید: وجود این ماده خاصیت ضدالتهابی به کرمهای ضدآفتاب سیسپرسا افزوده است و با این ماده پوست نیز در برابر لکههای ناشی از التهاب ایمن میشود.
    ترنگزامیک اسید: این ماده دارای خواص ضد لکه و روشن کننده قوی برای پوست است.

نظرات برخی مصرف کنندگان در مورد کرم ضد آفتاب در برابر لکه سیسپرسا

    کرم ضد آفتاب Cispersa محافظت زیادی برای صورت و گردن دارد و از هرگونه لکه جلوگیری می کند.
    این کرم ضد آفتاب دارای خواص مرطوب کننده ، ضد التهابی و ضد پیری است و من از استفاده از آن بسیار راضی هستم.
    کرم ضد آفتاب مقاوم در برابر لکه سیسپرسا بهترین محصولی است که من استفاده می کنم و پوست صورتم را مرطوب نگه می دارد و از پوسته شدن آن جلوگیری می کند.
    پوست صورتم خیلی چرب و مستعد جوش است. کرم ضد آفتاب فوق العاده من با این محصول جوش نیاوردم و پوستم هم براق و چرب نشد.
    من مدتهاست که از کرم ضد آفتاب سیسپرسا استفاده می کنم. پوست من را چرب نمی کند و جوش های زیر جلدی ندارد و لکه های صورت من بسیار کمتر وجود دارد. از خرید کرم ضد آفتاب سیسپرسا خیلی راضی هستم

سیسپرا-سان-دفاع-


انواع محصولات ضد آفتاب سیسپرسا



محصولات برند سیسپرسا را می توانید از کاج فروشی تهیه کنید. سیسپرسا یک برند ایرانی است که به دلیل کیفیت خوب و قیمت عالی فروش خوبی دارد و یکی از پرفروش ترین محصولات پوست ایران محسوب می شود. کرم ضد لک سیسپرسا حاوی سیستئامین را می توانید با حجم 50 میلی لیتر از کاج فروشی خریداری کنید.

قطعا می توانید از سایر محصولات سایسپرسا مانند ژل شستشوی سایسپرسا استفاده کنید. این ژل صورت دارای نیاسینامید است.
قیمت کرم ضد آفتاب سیسپرسا

داشتن کرم ضد آفتاب که هم می تواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند و هم در درمان مشکلات پوستی موثر باشد می تواند پول زیادی را برای شما پس انداز کند. قیمت کرم ضد آفتاب سیسپرسا در بالای این صفحه موجود است. شما کرم ضد آفتاب سیسپرسا را خریداری می کنید ، انگار که دو محصول ضد آفتاب قوی و ضد لکه را با قیمت مناسب دارید. البته شما می توانید با استفاده از این محصول به همراه سایر محصولات ضد لک سیسپرسا در کمترین زمان ممکن بیشترین نتیجه را بگیرید تا بهترین نتیجه را ببینید.
خرید کرم ضد آفتاب سیسپرسا

محصولات سیسپرسا بر رفع لک ها و ناهماهنگی رنگ پوست متمرکز بوده و محصولات متنوعی را در این زمینه به بازار عرضه کرده است. برای خرید کرم ضد آفتاب ، کرم ضد لک و شوینده سیسپرسا از این برند می توانید به بخش برند سیسپرسا کج شاپ بروید و از مزایای داشتن یک روال قوی بهره مند شوید. این محصولات در فروشگاه لوازم آرایشی ، بهداشتی و عطر کاج شاپ با تاریخ انقضا معتبر عرضه شده و پس از خرید در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
سوالات متداول


کرم ضد آفتاب سیسپرسا برای چه پوستی مناسب است ؟



این محصول برای هر نوع پوستی مناسب است.


آیا پوست بعد از استفاده از این محصول سفید می شود ؟



نه ، این محصول هیچ علامت سفید روی پوست ایجاد نمی کند.
آیا می توان از کرم ضد آفتاب سیسپرسا در زیر آرایش استفاده کرد ؟

بله ، این محصول علاوه بر محافظت در برابر نور خورشید ، پوست را یکنواخت و مخملی می کند.
آیا استفاده از کرم ضد آفتاب سیسپرسا پوست را خشک می کند ؟

خیر ، این محصول بافتی سبک دارد و به راحتی به پوست سرایت می کند و باعث خشکی پوست نمی شود.
آیا کرم ضد آفتاب در برابر لکه سیسپرسا باعث می شود پوست احساس سنگینی کند ؟

خیر ، این محصول دارای بافت مایع است و به سرعت جذب می شود و هیچ حس سنگینی به پوست نمی دهد.

نظرات بازدیدکنندگان