9 عطر زنانه با ماندگاری بالا

9 عطر زنانه با ماندگاری بالا

ماندگاری و پخش عطر دو موضوع مهم و حیاتی برای انتخاب و خرید عطر در بین خانم های شیک پوش می باشد. بیشتر خانم ها دوست دارند ادکلن زنانه با کیفیت بالا بپوشند.

به گفته کارشناسان عطر و ادکلن تنها اصل مهم در کیفیت عطر زنانه ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده آن نیست بلکه عوامل دیگری غیر از اینها در کیفیت عطر اهمیت دارند. خلوص عطرها ، ترکیبات هارمونیک آکوردها یا نت های عطر هر عطر ، عملکرد مناسب و واکنش به محرک های محیطی و سایر عوامل از این قبیل شاخص هایی هستند که به گفته عطرسازان نقش موثری در بهبود کیفیت عطرها دارند.

هنگام خرید بهترین عطر و ادکلن زنانه ، یکی از عواملی که معمولا مورد توجه و درخواست زیادی قرار می گیرد ، دوام عطر و پخش بوی آن است. انتخاب و خرید عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری و طول عمر بالا و پخش بوی فوق العاده یک خرید موفق برای خانم ها می باشد.

نکته ای که باید در مورد عطر زنانه با پخش بوی فوق مورد توجه قرار گیرد این است که عطر ما نباید در تمام مدت حضورمان در جمع همه توجه مخاطبانمان را به خود جلب کند بلکه باید حاوی پیامی ظریف از هویت و شخصیت ما به دیگران باشد. به عبارت دیگر ، عطر ما نباید چشم اطرافیان ما را اشباع کند و فقط باید احساس دلپذیری از عطر دلپذیر را در آنها ایجاد کند.

اما نمی توان نادیده گرفت که عطرها نقش مهمی در تکمیل شخصیت زنان دارند. از آنجا که در جوامع مختلف ، زنان مهمترین نقش را در زندگی انسان ایفا می کنند و توجه و حساسیت آنها به عطرهای مختلف بیشتر است ، باید از عطرهایی با ماندگاری طولانی و انتشار بیشتر بو استفاده کنند.

معمولا عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده عطری است که رایحه ای شیرین ، گرم و تند دارد. البته در برخی از برندها به صورت محدود دیگر عطرهای سبک طراحی شده ماندگاری خوبی دارند اما با وجود این عطرهای گرم ، شیرین و تلخ ، زنانه هستند که ماندگاری بیشتری نسبت به سایر عطرها و عطرهای زنان معطر دارند.

البته خانم های شیک پوش ، خوش پوش و خوش سلیقه که می خواهند عطر زنانه اورجینال با ماندگاری طولانی و پخش بوی فوق العاده بخرند باید در نظر داشته باشند که غلظت عطر نیز کاملا بر ماندگاری و پخش عطر تاثیر می گذارد.

اگر به عنوان یک زن شیک پوش قصد خرید عطر با دوام بالا برای خانم ها را دارید ، حتما باید به سراغ عطر هایی با غلظت بالای عطر یا عطر بروید. فراموش نکنید که عطرهای زنانه با غلظت edutvilt ، حتی اگر رایحه ای از ترکیبی از نت های شیرین و گرم داشته باشند ، همچنان به اندازه eduprofiums قابل قبول نخواهند بود.

در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین عطرهای زنانه با رایحه های عالی را به شما معرفی کنیم. پس اگر از آن دسته از خانم های شیک پوش هستید که همواره به دنبال بهترین و خاص ترین عطر و ادکلن های زنانه با رایحه ای ماندگار و رایحه ای دلنشین برای اتفاقات مهم زندگی تان بوده اید با ما همراه باشید.

1-عطر گل بم از برند هلندی ویکتور و رولف

ادکلن زنانه با دوام بالا

خرید عطر و بوم گل رولف

یکی از بهترین عطرهای ماندگار زنانه تولید شده در سال 2005 محصول برند هلندی ویکتور و رولف است. این محصول به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس برند ویکتور و رولف معرفی شد.

عطر Flowerbomb از برند هلندی Viktor & Rolf دارای رایحه ای شرقی ، گلدار و گرم است. این ادوپرفوم را می توان در تمام فصول سال استفاده کرد ، اما شاید بهتر باشد که به دلیل طبیعت گرم آن در فصل تابستان از آن استفاده نکنید.

این ادوپرفوم شیرین و دلنشین توسط چهار عطر معتبر و حرفه ای طراحی شده است. طراحی بمب گل ادوپرفوم توسط ویکتور و رولف توسط عطرسازان مشهور اولیویه پولج ، دومینیک روپیون ، دومیتیل برتیه و کارلوس بنایم انجام شد.

گل بمب هلندی ادوپرفوم در یک بطری زیبا و شیک شبیه نارنجک دستی و با حجم 100 میلی لیتر قرار داده شده است. اندازه این شیشه صورتی و شیشه نارنجک شکل به گونه ای است که می تواند به خوبی در دستان زنان قرار گیرد.

روی شیشه نام بمب گل و علامت تجاری ویکتور و رولف است. کلاه عطر استوانه ای بمب گل نیز به خوبی روی شیشه نصب شده است. اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا و عطری با انتشار زیاد برای خانم ها هستید پیشنهاد می کنیم.

2-الین ادوپرفوم از برند فرانسوی تیری موگلر

الین ادوپرفوم از برند فرانسوی تیری موگلر

خرید عطر موگلر الن

عطر زنانه و دلربا الین به معنای عجیبی با هاله ای از رمز و راز تعریف شده است. البته ، به نام آن ، آن را کاملا برازنده برای چنین eduperium جادویی است. فلسفه متمایز عطر تیری موگلر الن در واقع یک چرخش عمیق به باورهای زنان می آورد و یک مسیر جذاب را در راه آنها قرار می دهد.

یکی از نتایج موفقیت آمیز همکاری دو طراح معروف عطر ، دومینیک روپیون و لوران برویر ، با برند فرانسوی تیری موگلر ، تولید تیری موگلر بیگانه در سال 2005 بود. این محصول جذاب ، پراکنده و بادوام است و به دلیل طبیعت گرم و شیرین بهترین انتخاب برای استفاده در مهمانی های مهم و رسمی در شب های سرد پاییز یا زمستان محسوب می شود.

ادوپرفوم الین از تیری موگلر ، پس از راه اندازی آن در سال 2005 ، بسیار مورد استقبال جهان قرار گرفت و توسط بسیاری از علاقه مندان به عنوان یک عطر به یاد ماندنی و جذاب استفاده شد. جالب اینجاست که در سال 2010 ، موگلر مدیریت بخش هنری مجموعه خود را به نیکولا فورمیچتی واگذار کرد و پس از این ، نام برند و شرکت خود را از تیری موگلر به موگلر تغییر داد.

3-کیس قرمز adoperfium lavrodose از برند ایتالیایی دیزل

Eduperfum lavrodes مورد قرمز از نام تجاری ایتالیایی دیزل

خرید عطر لاورود

Loverdose red kiss در سال 2015 راه اندازی شد. طراحی این عطر فریبنده از شور و عشق بی بند و باری الهام گرفته شده است. این عطر همچنین می تواند به عنوان سلاحی برای زنان بسیار قوی و موثر برای اغوا کردن شخص دیگر ارائه شود.

ایده جالبی برای نام این عطر از بازی با کلمات "عشق" و "مصرف بیش از حد"آغاز شد. مصرف بیش از حد عشق در واقع به معنای عشق شدید و بیش از حد است. عطر شیرین ، نفوذی و تأثیرگذار ادوپریوم لاورودوز red case احساسات زنانه را شدیدتر و پر جنب و جوش تر می کند و شما را برای بوسه های کامل و قلب تپنده آماده می کند.

این عطر زنانه ایتالیایی که پنجمین عطر در سری عطر زنانه لاورودز از برند دیزل می باشد ، دارای عطر وانیلی شرقی ، طعم گرم و شیرین بوده و برای استفاده در شب های سرد و طولانی در پایان سال توصیه می شود. استفاده از این عطر در شب ها و روزهای سرد انرژی زیادی را به کاربر منتقل می کند.

بطری قرمز جذاب این عطر مانند الماس است و به شکل قلب حک شده است. جعبه قرمز لاورودز ، یک شیشه ادوپریوم زنانه از برند دیزل ، خلق و خوی عاطفی خوبی را به بیننده منتقل می کند. بطری بسیار مفید است و هنگام استفاده به راحتی در دست شما قرار می گیرد.

4-ادوپریوم هیپنوتیزم poisen از برند فرانسوی Dior

ادوپریوم هیپنوتیزم Poisen از برند فرانسوی Dior

خرید عطر سم دیورهیپنوتیزم

16 سال پس از معرفی عطر هیپنوتیزم پویزن ، نسخه جدید دیگری از این محصول با نام عطر هیپنوتیزم پویزن توسط برند دیور معرفی شد. این عطر دیور یک عطر خاص است و برای خانم های با وقار و زیبا که به زیبایی خود اهمیت می دهند و به دنبال ادکلن های زنانه با دوام بالا هستند ، برازنده است.

عطر هیپنوتیزم برند adklen diordior حس زنانگی را با جسارت مخلوط می کند ، که آن را به یک عطر طولانی مدت ، کاملا متمایز ، جذاب و مرموز تبدیل می کند.این عطر دیور ماندگاری طولانی و رایحه گسترده ای دارد. ادوپریوم هیپنوتیزم Poisen طعم گرم و شیرین دارد و برای شب های سرد پاییز و زمستان عالی به نظر می رسد.

رایحه این عطر هدیه شادی ، شادی و روزهای دور از هرگونه ناراحتی و درد است و به عنوان معجون عشق یا معجزه مدرن شناخته می شود. طراحی این ادوپرفوم شرقی وانیلی فرانسوی در سال 2014 توسط فرانسوا دماشی انجام شد.

5-ادوپرفوم مجلل بله شدید از نام تجاری فرانسوی Lancome

Eduperfum laviste بله شدید از نام تجاری فرانسوی Lancome

خرید عطر lancomlaviste بله شدید

اصطلاح La Vie Est Belle در فرانسه به معنای "زندگی زیباست" است. نام این عطر لنکوم با تأکید بر نوع دیگری از زندگی انتخاب شده است. در این نوع زندگی می توان از لذت های کوچک بیشترین و کامل ترین لذت را برد.

برند فرانسوی adklen lancomlancome به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم آرایشی ، عطر و ادکلن در جهان ، عطر ادکلن yes intense خود را در آگوست 2015 به عنوان یکی از نسخه های معروف ادکلن yes fragrances معرفی و عرضه کرد. رایحه گل عطر غنی شده میوه Lancome lavist بله ، شدید کمی شدیدتر از نسخه مادرش شده است.

ماندگاری این ادوپرفوم ماده گلدار بسیار طولانی تر از نسخه قبلی آن است که در سال 2012 تولید شد. عطر این عطر زنانه گرم و شیرین از سری پرفروش بله ، توسط دو عطرساز برجسته در صنعت طراحی عطر به نام های Dominique Ropion و Anne Flipo تشکیل شده است

نظرات بازدیدکنندگان